We beginnen met een diepgaande kennismaking met uw bedrijf. We willen uw missie, visie, waarden en doelen begrijpen of ze samen met u ontdekken. Deze fase omvat ook marktonderzoek & analyse om inzicht te krijgen in de industrie en de doelgroep die onze klanten willen aanspreken..
Na het verzamelen van deze waardevolle inzichten gaan we over naar de strategische fase. We definiëren de merkidentiteit met extra oog op uw positionering binnen uw sector. We bekijken verschillende stijlen en leggen enkele voorstellen op tafel om een richting te bepalen waarin we verder kunnen ontwerpen.
Zodra de strategische richting is bepaald, gaan we over tot de creatieve uitwerking. We ontwerpen unieke en memorabele visuals die de essentie van jullie bedrijf visualiseren. Dit kan gaan om een logo, een huisstijl, custom illustraties of imagery tot promptbeschrijvingen voor AI. Het doel is om uw merk een consistente identiteit te geven die overal kan worden toegepast en voor onweerlegbare herkenbaarheid zorgt.
De laatste stap omvat de implementatie van de ontwikkelde branding op diverse platformen. We bezorgen u de bestanden die zijn geoptimaliseerd voor al uw digitale platformen samen met duidelijke guidelines om met uw merk een duurzame toekomst tegemoet te gaan. We monitoren tenslotte uw doelgroep en kunnen nog aanpassingen doen waar nodig om die perfecte merkidentiteit te verzekeren.