SEO & copywriting
Strategie vanaf €450
uitgebreid onderzoek
technische optimalisaties
On-Page SEO Optimalisatie
- Verbeterde zichtbaarheid
- Hogere ranking in zoekmachines
- Gerichte zoekwoorden
- Gebruik van meta tags, header tags en alt teksten
- Keyword research en implementatie (tools zoals Ahrefs of SEMrush)
- URL-structuur en interne linkstrategie
- Page load time onder de 3 seconden
- Structured data implementatie (Schema.org)
Content Creatie en Optimalisatie
- Waardevolle en relevante inhoud
- Betere gebruikersbetrokkenheid
- Ondersteuning van marketingdoelen
- Gebruik van SEO-tools zoals Yoast
- Schrijven van blogs, artikelen en productbeschrijvingen
- Optimalisatie van bestaande inhoud voor SEO
- Conversiegericht schrijven met CTA’s
- Minstens 1500 woorden per artikel voor diepgaande content
- AI Driven of zelf geschreven
Technische SEO
- Snellere laadtijden
- Crawlbaarheid en indexeerbaarheid
- Structuur en organisatie van de website
- XML-sitemaps en robots.txt
- Canonical tags en hreflang tags
- Optimalisatie van afbeeldingen en caching
- Gebruik van Google Search Console voor monitoring
hoe gaan wij te werk?
technische optimalisatie
Technische SEO (search engine optimalisation) richt zich op de onderliggende structuur en functionaliteit van jouw website. Door te zorgen voor snelle laadtijden, mobiele vriendelijkheid, schone codering en een zoekmachinevriendelijke architectuur, leg je een solide basis voor een betere rangschikking in Google zoekresultaten. Technische SEO optimaliseert niet alleen de gebruikerservaring van jouw website, maar helpt zoekmachines ook om jouw site te begrijpen en te waarderen.
ONDERZOEK EN OVERLEG INHOUDELIJKE SEO
Voor we met inhoudelijke SEO beginnen doen we een keyword analyse. Zo kunnen we bekijken bij welke keywords er opportuniteiten liggen en welke zoekwoorden belangrijk zijn. Hiervoor gaan we steeds in overleg omdat hier altijd een gezonde portie gezond verstand komt kijken. Bij welke zoekwoorden willen we goed scoren?
INHOUDELIJKE SEARCH ENGINE OPTIMALISATIE
We helpen je bij het creëren van relevante content voor jouw website. Deze content komt in verschillende vormen en maten. Een afbeeldingcaroussel met leuke metatags, een actueel blogartikel met relevante zoekwoorden, een referantiepagina waar aan linkbuilding gedaan kan worden. Regelmatig nieuwe inhoud publiceren en bestaande inhoud bijwerken is essentieel om bovenaan Google te komen.